streda 1. júna 2016

Deň D (D ako deti, D ako Dominika)

Doma mám už veľkú slečnu...13 ročnú. Niekedy som aj smutná, že už nie je to malá dievčatko...ale stále je to moje milované dieťa :)...a medzi štyrmi očami je ešte stále to "mrne", ktoré hľadá mamine objatie. :) A stále má také ozajstné detské sny. :)

Občas máme také babské výjazdy do mesta. No áno, nakupujeme..."handry". :) Ale naozaj, len medzi nami dvoma, často krát skončíme v hračkárstve, kde objíma a stíska všetkých jednorožcov, ktorých v "hračko-obchode" majú. Vždy sa ma pýta: "Kúpiš mi raz takého?". A moja odpoveď je: "Domi, ale veď ty už si veľká, ty už hračky nepotrebuješ. Radšej Ti kúpim nové tričko alebo tenisky." A ona na to: "Ja viem, ale raz, keď bude nejaká špeciálna príležitosť. Alebo mi vyrob jednorožca, to sa budem tešiť ešte viac." A ja na to: "Oki, pokúsim sa, raz..."

Občas chodíme spolu aj na nákup potravín. V hypermarkete vždy nejakým zázračným spôsobom zablúdi ku gumeným cukríkom, aj keď police so sladkosťami systematicky obchádzame. A to mi vždy povie: "Vieš mami, snívam o tom, že raz dostanem veľa, veľa gumených cukríkov...že ich nebudem ani vládať zjesť." A ja na to: "Domi, vieš, že to vôbec nie je dobré na zuby, a zo sladkostí sa "tučnie" a je to samá chémia a pod." A ona na to: "Ja viem mami, ale keď gumené cukríky sú úplne najvác, aj keď to nie je zdravé. A veď nemusíš mi ich kúpiť teraz, ale raz, keď bude nejaká špeciálna príležitosť." :)  A ja na to: "Oki, raz..."

A tak som sa zamyslela a prišla som k záveru, že v roku nie je naozaj lepší deň na to, aby sme úplne stratili rozum a dospelácky úsudok pre vlastné dieťa ako je ten dnešný deň, DEŇ DETÍ. A keďže detské sny a sľuby sa majú plniť, tak som to spravila.
A viete čo? Spravila som to aj pre seba. Veď byť mamou a zároveň nestratiť "detského ducha" je tá najlepšia kombinácia na svete. :)  

Aby som uľavila svojmu dospeláckemu svedomiu, podporila som lokálne výrobky, tento krát sú to francúzske cukríky, hračka vyrobená z českej priadze slovenskými rukami. :)

Cukríky Marshmallows od super francúzskej "cukríkovne" - "La Confiserie Etoilée". 


Jednorožec vyrobený zo zmesovej priadze Jeans od Českého výrobcu Vlna Hep



Tak dúfam, že prekvapenie sa podarí. Potom Vám podám správu. :) 

Prajem Vám pekný deň s Vašimi najcennejšími pokladmi, s Vašimi deťmi.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára