utorok 17. mája 2016

Už viem prečo

Moje dieťa miluje tenisky, ale niekedy stav jej obuvi je na zaplakanie.

Minulý týždeň som z úplne iných dôvodov ako je tento blogový príspevok čítala jeden článok o tom kto je to vlastne hipster. Veľmi ma to zaujíma, títo "típkovia" sú pre mňa ozaj cool. Ale chcela som vedieť, či je toto všetko len o "fashion" a vzhľade alebo za tým stojí aj nejaká myšlienka. Ak chcete prečítajte si tento pre mňa zaujímavý a veľmi sviežo napísaný článok: Kto je to hipster a čo to slovo do pekla vlastne znamená?

No a tam som sa dozvedela, že hipster môže byť aj dievča či žena. Problém je, že u žien je tento štýl menej výrazný čo sa vzhľadu týka, možno práve vďaka obrovskej rôznorodosti módy pre ženy, dievčatá a dámy. :)

Ale čo podstatné tam bolo napísané, že pravá hipsterka určite nebude nosiť "štekle", najskôr ju uvidíte v teniskách, najlepšie značky Converse, ktoré sú ale dostatočne "vintage" - v mojom preklade: staré, obnosoné, poriadne ošúchané, šediví (špinavá), možno aj trochu pokazené. A presne tak vyzerajú najobľúbenejšie tenisky môjho dieťaťa. 

A tak odkedy som našla tieto informácie, už si z toho nerobím veľkú hlavu, keďže hipsterov naozaj môžem. :) 
A Dominika je tiež spokojná...hovorí mi..."cítim, že zo mňa rastie hipsterka a som na to hrdá. :) A vidíš mami, ako sama hovoríš, každý deň sa učíme niečo nové, tak aj dnes si sa niečo nové dozvedela - prečo si neumývam tenisky. :) A ja jej občas "nevýchovne" dávam za pravdu...nemôže byť vždy všetko dokonalé, krásne a čisté, dôležité je, že to je jedinečné. :) Ako tenisky mojej Domky.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára